poniedziałek, 6 stycznia 2014

Słowo wstępu...

Witajcie, jestem Jailbird.
Jestem Jailbird of Books.
Jestem Więźniem Książek.

Jestem nastoletnią czytelniczką, kochającą książki tak mocno jak ludzi. Chodzę, żyję, jem i piję, ale jestem więźniem - uwięziona przez moc książek, potrzebująca ich równie mocno, co powietrza. To więzienie mnie zmieniło, wpłynęło na mnie - straciłam wielu przyjaciół, kilku zyskałam, a jeszcze innych - nigdy nie poznałam. Jednak nie żałuję. Wolę żyć z tymi kilkoma, których kocham nad wszystko i niż z tłumem, który nic dla mnie nie znaczy.

Co tu będzie - tego jeszcze nie jestem pewna. Chcę się podzielić z Wami moją miłością, moim więzieniem - i tym wszystkim, co z tym związane. Wszelkimi książkami, jakie przeczytałam, jakie chcę przeczytać i jakie dostałam, kupiłam, wymieniłam. Będę o nich pisać, nie unikając ostrych słów i zimnej krytyki, oddając moje uczucia względem książek, autorów, bohaterów, będę je oceniać.

Jeżeli chcecie - wejdźcie do mojego więzienia, poznajcie mnie i książki, które budują mury mojej celi, słowa, które tworzą kraty i bohaterów, którzy mi towarzyszą.

1 komentarz:

  1. Ten tekst w nagłówku jest genialny! <3
    W takiej celi z chęcią się z Tb zamknę :P

    OdpowiedzUsuń