wtorek, 21 stycznia 2014

Czytam Fantastykę 2014 + Opóźnienia, wyjazdy, brak czasu

Siema, hej i... witajcie.





Postanowiłam wziąć udział w II edycji wyzwania - Czytam Fantastykę, organizowanym przez Miłośniczkę Książek z bloga Magiczny Świat Książki. Celem wyzwania jest rozpowszechnianie fantastyki wśród większej ilości czytelników ;) Więcej informacji tutaj.

Iii... druga, mniej przyjemna informacja. Ostatnio miałam mało czasu dla bloga, trochę złapało mnie lenistwo, trochę brak weny, ale głównie - brak czasu. Okres przed feriami - urwanie głowy, szczególnie, gdy internet szwankuje, a na chodnikach i drogach gołoledź. Recenzję Więźnia Labiryntu miałam zamiar opublikować wcześniej, ale internet mi nie pozwolił. To się nazywa moje szczęście... A jako, że jestem na wyjeździe, nie było na nic czasu. Od ósmej do dwudziestej na mieście, zwiedzanie, poznawanie nowych ludzi, potem zrobić kolację... i nic się nie chce. Nawet nie wzięłam ze sobą ciekawej książki, żeby nadrobić zaległości. Ale postaram się pokończyć i poprawiać stare opinię i jak najszybciej je wrzucić - przed kolejnym wyjazdem... 

I wielkie dzięki dla Marceli Pomper z bloga Books are mirror of the soul za cenne rady ;) 

Cześć, czołem - i do przeczytania wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz